Mad og kulturhus

Forretningsbetingelser

#1 Betaling

Halkær Kro Mad- og Kulturhus modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling bliver trukket på din konto med det samme. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Halkær Kro Mad- og Kulturhus bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Legitimation skal, ved medlems-, og ungdoms rabat, på anmodning vises i døren.

#2 Reklamationsret

Ved produkter købt på Helkær Kro Mad og Kulturhus gælder den almindelige 14 dages reklamationsret i fald der er noget i vejen med varen.

#3 Fortrydelsesret

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og senest 3 dage før afholdelse af det pågældende arrangement, hvis der er tale om et offentlig arrangement. Hvis der er tale om et privat arrangement, forbeholder Halkær Kro, Mad- & Kulturhus sig retten til at opkræve op til 30% af den aftalte pris, hvis arrangementet aflyses inden 14 dage før afholdelse, op til 50%, hvis der aflyses inden 7 dage inden afholdelse og op til 100% hvis der aflyses med under et døgn til afholdelse.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@halekaer.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte nedenstående standard fortrydelsesformular.

Varens stand når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

#4 Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@halkaer.dk